کشتی آزاد جوانان قهرمانی کشور

کشتی آزاد خوزستان زمانی قهرمانانی همچون خداداد شاعری  ، حسین بابایی حمید ارجمندپور  مرحوم جلیل بروجی و دیگر عزیزانی که باعث سربلندی کشتی خوزستان شدند داشت:



کشتی آزاد خوزستان زمانی قهرمانانی همچون خداداد شاعری  ، حسین بابایی حمید ارجمندپور  مرحوم جلیل بروجی و دیگر عزیزانی که باعث سربلندی کشتی خوزستان شدند داشت. متآسفانه چند سالی است که کشتی آزاد در خوزستان اگر پیشرفتی هم داشته باز متوقف شده ، مجتبی مرادی که مقام سوم نوجوانان را در کارنامه خود دارد چرا در جوانان کشوری به مقام پنجم کفایت کند ، مسئولین محترم، اگر کشتی آزاد را کمی زیر ذره بین نگاه کنند کمی ها وکاستی ها بخوبی مشخص هستند ، تا کی بخواهیم با این وضع کشتی آزاد چشم ها را بسته و ادامه دهیم؟  بایستی به کشتی آزاد هم بها داد تا بتواند در کنار کشتی فرنگی به جلو پیش رود .

نخبه هایی مثال مرادی پیدا میشود و ناگهان رکود. آیا این جای سئوال ندارد؟چرا با امثال مرادی ها کار نمیشود چرا مرادی قهرمان نوجوانان جهان در جوانان بر روی سکو قرار نگیرد ؟

در مسابقات استان مربیانی را مشاهده میکنیم که با شرکت دادن کشتی گیرانی تقلبی در رده سنی های مختلف که افتخار بر مربی بودن خود میکنند . کشتی گیر نونهال یا نوجوانی که با این باخت کنار میرود عشقش به کشتی کم شده وراه خروج از کشتی را مییابد .کشتی گیری که دنبال تقلب باشد ادامه خوبی نخواهد داشت . اگر جلوی این مربیان گرفته شود کشتی رشد خواهد کرد .

مربیانی را مشاهده میکنیم که کشتی گیرن آینده دار را تشویق به ورود کشتی فرنگی میکنند

مثلا علی زنگنه کشتی گیر جوانان اهواز که آزاد کار بود اگر الآن در رشته آزاد کشتی میگرفت ، باز هم عنوانی بیشتر در آزاد داشتیم.

بیایید از حالا  برنامه ریزی کنید و کشتی آزاد را نجات دهید و نوجوانانی که این همه به کشتی آزاد علاقه نشان میدهند آینده ای روشن پیش روی آنها قرار دهید.

انشاءالله 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد