رقابتهای کشتی جام کازاراشویلی – گرجستان/


فرنگی کاران نوجوان ایران صاحب یک طلا، یک نقره و 4 برنز شدند

محمد سلطانی منفرد کشتی گیر نوجوان اهوازی مرد طلایی رقابتهای جام کازاراشویلی گرجستان







 

تیم منتخب کشتی فرنگی نوجوانان ایران در پایان رقابتهای جام کازاراشویلی گرجستان صاحب یک مدال طلا، یک مدال نقره و 4 مدال برنز شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی و به نقل از موسی طباطبایی سرپرست تیم نوجوانان، این مسابقات با حضور 4 تیم از گرجستان، 2 تیم از کشورهای روسیه، ترکیه، آذربایجان، ارمنستان و چند کشور دیگر از جمله ایران و مجارستان روزهای پنجشنبه  و جمعه هفته جاری در سطح بسیار بالایی در شهر روستاوی برگزار شد.

بر این اساس، در روز دوم در رقابتهای پنج وزن دوم و پایانی، امروز(جمعه) محمد سطانی منفرد در وزن 46 کیلوگرم با شکست تمامی حریفان خود با اقتدار به مقام قهرمانی رسید و صاحب مدال طلا شد، میلاد محمدی در وزن 76 کیلوگرم به مدال نقره دست یافت و مرتضی میرزاپور در وزن 54 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت. محمود حبیبی در وزن 63 کیلوگرم و شاهین اسدی در وزن 100 کیلوگرم نیز از دور رقابتها کنار رفتند.

همچنین در روز نخست در رقابتهای پنج وزن اول تیم ایران که در وزن 50 کیلوگرم نماینده ی نداشت، توسط پویا ناصر پور در وزن 42 کیلوگرم، سید حمید تیموری در وزن 69 کیلوگرم و علی فتاحی منش در وزن 85 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت. نبی اله کریمی در وزن 58 کیلوگرم پنجم شد و علی اکبر محمدی در همین وزن از دور رقابتها کنار رفت. ضمن اینکه محمد جواد رضایی در وزن 42 کیلوگرم به دلیل مصدومیت راهی این مسابقات نشد.

تیم کشتی فرنگی نوجوانان ایران با تیم دوم خود راهی روستاوی شده بود و تیم اول کشورمان در چند روز آینده راهی رقابتهای قهرمانی آسیا در مغولستان می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد